Ett gratis program för Android, av Bedrijfsrooster BV.
Bedrijfsrooster är en integrerad online-lösning för företag som erbjuder en komplett affärslösning för löneberäkning, tidrapportering, närvarokalender, semesterkalender och mer. Det är en idealisk lösning för företag som vill spara tid och pengar och göra sin arbetsstyrka mer organiserad.
Denna app kombinerar en tidrapport med en lösning för ledighet och schemaläggning, vilket gör att du enkelt kan hantera alla dina anställda. Den ger också ett enkelt sätt att skicka meddelanden och göra betalningar till dina anställda, samt ett sätt att hantera din semester och sjukledighet.
Det är en idealisk lösning för företag som vill:
Hantera alla sina anställda på en plats, inklusive deras kontaktinformation, löneberäkning och tillgänglighet.
Skapa och hantera en tidtabell för sina tjänster, inklusive deras semester och sjukledighet.
Skicka meddelanden och betalningar till dina anställda.
Hantera alla sina avtal.
Göra en bokning för sina tjänster.
Skapa och hantera en tidtabell för sina tjänster.
Skicka en notifikation när en ändring görs i deras tidtabell.
Hantera all närvaro.
Skicka ett meddelande till anställden när de är sena till en tjänst.
Använd appen på alla sina mobila enheter, inklusive surfplattor och smartphones.